donderdag 9 maart 2017

De Zoektocht, dag 61

Een cadeautje voor mijzelf

Regelmatig denk ik even na voordat ik aan mijn blog begin of het onderwerp wel blog-fähig is.

Zo ook nu en ik neem jullie even mee in mijn overwegingen, een echt "lief dagboek" item dus.

Vanmorgen had ik een goed gesprek met een manager en een teamleider om te onderzoeken of ik de teamleider via coaching kan helpen met het versterken van zijn leidinggevende kwaliteiten.
Het was een heel goed gesprek en wij kwamen samen tot de conclusie dat wij een traject in gaan.

Op de terugweg naar de trein moest ik twintig minuten wachten en liep ik wat doelloos door de hal van het Centraal station Utrecht, totdat mijn oog viel op een AKO winkel.
Ik dacht laat ik eens kijken welke boeken op dit moment actueel zijn.

Na wat zoeken vond ik een boek waarvan ik dacht, hey, daar kan ik iets mee, het heeft met coachen te maken en het onderwerp "Loslaten" komt ook vaak terug in coachingsgesprekken.

Ik pakte het boek en liep naar een kassa en dacht, weet je wat, ik laat het inpakken als cadeautje en geef dat dan aan mijzelf omdat het zo'n fijne ochtend was. En zo gezegd, zo gedaan.
Mijn dag is er nog mooier op geworden!

Ik heb dus even getwijfeld of ik dit met de wereld wilde delen, het is wellicht iets teveel "self-kicker" niveau. Maar daar is het ook een dagboek item voor  ;-)


Geen opmerkingen: