woensdag 15 maart 2017

De Zoektocht, dag 62

Service

Ik draag al meer dan een jaar een Fitbit.
Voor diegene die niet weten wat dit is, dit is een activiteitstracker die ik dag en nacht om mijn pols draag en bijhoudt hoeveel stappen ik dagelijks zet, hoeveel ik aan sport doe, hoe mijn hartslag is en hoe goed ik slaap. Als je nu helemaal geïnteresseerd bent geworden, het woordje "Fitbit" in de eerste regel is een link naar de website.

Na een paar maanden deed de bluetooth synchronisatie met mijn smartphone het niet meer en nam ik contact op met het bedrijf in San Francisco. Binnen één week kreeg ik een nieuwe opgestuurd, fantastische service dus.

Een paar weken geleden liet het rubberen bandje los van de meeteenheid en dacht ik, dit is toch niet gewoon voor een apparaat wat toch meer dan 100 euro kost en dat binnen één jaar.
Dus ik weer contact opnemen met de helpdesk en jawel, binnen één week had ik weer een nieuwe!

Op zo'n moment ga je toch een beetje twijfelen, zit dit in hun kostprijs doorberekend of declareren zij dat weer bij de fabrikant van het apparaat? Of willen ze geen imago-schade of.......

Ik ben in ieder geval blij dat ik de komende tijd gewoon weer bij kan houden of ik niet teveel zit en genoeg aan sport doe. Fitbit, bedankt voor de supersonische service!


1 opmerking:

edoderoo zei

Mijn zoon had ook bluetooth-problemen. Je kunt die FitBit resetten, vaak ziet hij de telefoon daarna weer....