donderdag 15 december 2016

De Zoektocht, dag 40

Coach de coach

Gisteren had ik maar liefst drie coachingsafspraken, 's morgens naar Woerden voor een eerste gesprek, daarna ff snel naar Amsterdam Noord, voor een gesprek met mijn ondernemerscoach en daarna naar Amstelveen voor een sessie met Paul, die ik al een aantal maanden coach.

Was een interessante ervaring, coachen, gecoacht worden en weer coachen. Kost waanzinnig veel energie, maar levert ook veel energie.
Veel mooie verhalen gehoord en regelmatig gelachen, complimenten gekregen en gegeven.

En ook tijdens de sessie met mijn coach probeer ik mijn luistervaardigheden te verbeteren, terwijl ik vooral veel aan het woord moet zijn. En het gaat ook steeds beter om niet teveel in de toekomst te zijn met mijn hoofd, minder af te dwalen dus.

En nog een les geleerd, drie coachingsafspraken op een dag is prima, maar dan tussendoor niet teveel stress in verband met het reizen, want dat is zonde van de energie.

Op naar de volgende gesprekken, ik ben er klaar voor!

Geen opmerkingen: