woensdag 28 december 2016

De Zoektocht, dag 44

De beste wensen

Ik realiseer mij dat ik al een aantal dagen in mijn mailtjes eindig met "en alvast de beste wensen voor 2017" en ik bemerk dat mijn hoofd al een tijdje bezig is met een oplossing te vinden voor het uur U, oftewel middernacht 31 december.

Sinds wij massaal gebruik maken van de diverse mogelijkheden op social media, zoals Whatsapp, Messenger, Instagram, LinkedIn, Twitter, Telegram en niet te vergeten het oude middel SMS wordt het langzaam maar zeker gebruikelijk om via die middelen de beste wensen te wensen.

Maar welke ga ik dan inzetten, ik gebruik ze allemaal. Maar heb niet persé al mijn contacten in alle middelen staan en ik wil ook niet dat ik sommige kennissen diverse keren "lastig val" met mijn wens. Keuzestress dus!

En hoe los je dat dan op?
Wat in ieder geval belangrijk is om je af te vragen wie je allemaal die wens moet sturen, zijn dat alléén je familieleden, vrienden? Jee, alweer keuzestress!

Weet je wat, ik stop met die digitale beste wensen en je krijgt van mij een stevige hand en/of warme knuffel in het nieuwjaar als ik je tegenkom, dat heeft veel meer waarde.

Maar voor de trouwe lezers van mijn blog maak ik dan nog een keer een uitzondering.

Ik wens jullie een mooi, liefdevol en gelukkig 2017 toe en hopelijk komt die knuffel dan als extraatje.


Geen opmerkingen: