maandag 12 december 2016

De Zoektocht, dag 38

Terug van weggeweest

Na een adempauze wat betreft het schrijven van mijn blog, ga ik vanaf vandaag weer met nieuwe energie verder. Nieuwe energie die ik heb opgedaan in mijn huis in Spanje, waar ik vooral bezig ben geweest met praktische zaken, zoals het onderhoud aan het huis.
Ook van klussen en schoonmaken krijgt een mens energie, maar natuurlijk ook genoten van de gemiddelde temperatuur van 18 graden.

Heb ik dan helemaal niets aan mijn zoektocht gedaan?
Welnee, ik heb weer nieuwe koffie-drink-afspraken gemaakt met mensen uit mijn netwerk, afspraken gemaakt met mijn collega's die ik coach voor een vervolgsessie en verdiept in het eventueel zelfstandig ondernemerschap. Lang leve internet!

En je spel dan?
Voordat ik naar Spanje vertrok heb ik opdracht gegeven om mijn kaartspel te laten maken en via de mail kreeg ik in Spanje een berichtje dat het thuis was afgeleverd. Yes!
Maar ik moest nog even wachten op de terugvlucht.
Om 00:30 uur kwam ik thuis en lag het pakje al op me te wachten, spannend!
En ja, het voldoet volledig aan mijn verwachting, dus nu kan ik afscheid nemen van mijn kladjes en met een professioneel ogend spel aan de slag.

Weer een briefje op mijn Kanban-planbord naar de kolom "Klaar" geschoven!




Geen opmerkingen: