maandag 19 december 2016

De Zoektocht, dag 41

Het spel wordt beter en beter

Vandaag weer met Rob van Wissen geluncht en mijn laatste versie van mijn coachingspel gedemonstreerd. Langzaam maar zeker begint het spel een onderdeel van het coachen in plaats van een op zichzelf staand ding te worden,

Rob had weer prima tips met betrekking tot het gebruik en ik heb weer geconstateerd dat de diverse kaarten prachtige persoonlijke verhalen naar boven brengen en ik steeds meer Rob begin te kennen en dat is één van de doelen van het spel.

Uiteindelijk is het spel met name bedoeld om de coachee zijn drijfveren te laten herkennen of een bevestiging daarvan te krijgen. Volgens Rob is het daar zeker geschikt voor, tussen alle coachingsspellen die er bestaan is dit een goede aanvulling.

Het was weer een prima lunch en ik heb weel veel geleerd van Rob. Zonder LinkedIn hadden wij elkaar vast nooit ontmoet, hoewel................

Op naar de volgende mooie gesprekken!


Geen opmerkingen: