woensdag 11 januari 2017

De Zoektocht, dag 49

Stevige bries

Vanmorgen had ik een coachingsafspraak in Woerden en daar ik onlangs de Doblo heb verkocht, was het beste vervoermiddel mijn motor.

De afgelopen maanden ben ik niet zoveel op mijn motor weg geweest en daardoor moest ik weer even wennen aan dat andere vervoersmiddel;

  • Geen navigatiesysteem, dus moest de rit uit mijn hoofd leren en verdwaalde natuurlijk.
  • Onderweg erachter gekomen dat ik mijn kaartspel was vergeten, want die zat in mijn gewone jas, die ik logischerwijs niet onder mijn motorpak aandoe.
  • Héél veel wind onderweg, met vooral veel windvlagen, waardoor ik noodzakelijk was om de terugweg iets anders te rijden, wat meer in de luwte van bebouwing.
  • Geen gezellig muziekje en lekker warm.
  • Veel modder op de weg, dus bij thuiskomst mijn motor schoonspuiten.
Maar het voordeel is, dat ik op de motor geen tijd had om over van alles na te denken, die stevige bries vroeg ook om extra aandacht. En kwam ik dus met een extra "leeg" hoofd aan bij mijn coachee en kon daardoor veel beter aandachtig luisteren.
Dat ga ik dus vaker doen!



Geen opmerkingen: