maandag 16 januari 2017

De Zoektocht, dag 50

Feestje!

Jawel, dit is de vijftigste (!) blog in de serie "De zoektocht".

Als iemand mij eind september gevraagd zou hebben, gaat dat wel lukken een aantal keer in de week een blog schrijven, dan had ik niet meteen met "ja" gereageerd.

Maar ik blijf het leuk vinden!
En misschien nog wel belangrijker, het regelmatig schrijven van een blog helpt mij echt bij;

  • het versterken van mijn netwerk,
  • mijn persoonlijke reflectie,
  • het ordenen van mijn gedachten,
  • het beter worden in het vertellen van mooie verhalen,
  • het bereiken van mijn doel.
Misschien heb ik jou stiekem wel wat aangestoken en denk je er ook over om een blog te beginnen.
Wacht niet langer en begin, het levert je zoveel moois op!

En omdat het de vijftigste blog is, nodig ik mijn trouwe lezers uit om eens na te denken over het volgende; 

Denk eens tien jaar terug in de tijd, waar werd je blij van in je werk en/of dagelijks leven en ervaar je deze momenten nog steeds? Ja? Wees dan blij en geniet van die momenten!

Als je tot de conclusie komt dat je eens wilt onderzoeken of het anders kan, neem dan contact met mij op en dan bepalen wij samen in een gesprek of een coachingstraject daarbij gaat helpen. En daar reken ik mijn trouwe lezers niets voor, zie het als een cadeautje.


Geen opmerkingen: