donderdag 3 november 2016

De Zoektocht, dag 25

Wat zouden we zonder LinkedIn moeten?

Elke ochtend ga ik even naar LinkedIn om wat updates en conversaties te lezen in mijn netwerk, zo ook vanmorgen.

Een collega van mij, Lonneke, had een berichtje van iemand anders "geliked" oftwel het label "interessant" gegeven. Ik blijf het vreemd vinden waarom LinkedIn voor deze term heeft gekozen, maar daar heeft vast iemand anders wel een goed antwoord op   ;-)

Het berichtje was een post van het FNV dat zij op zoek zijn naar loopbaanconsulent / vrijwilligers en dat er binnenkort voorlichtingsavonden zijn wat deze functie binnen de vakbond inhoudt.
Leuk en inderdaad "interessant" dacht ik en heb mij meteen opgegeven voor zo'n informatieavond.

In de functiebeschrijving staat dat er in ieder geval regelmatig met collega's wordt gespard en dat er diverse trainingen zijn. En daar mijn motto "nieuwsgierig en leergierig" is, sprak mij dit zeker aan.
Ik ben erg benieuwd en als het uiteindelijk toch niet zo mijn ding blijkt te zijn, heb ik in ieder geval weer zat netwerk kansen op zo'n avond.

Mijn dag is weer goed, proost!


Geen opmerkingen: