woensdag 23 november 2016

De Zoektocht, dag 36

Een tipje van de sluier

De afgelopen weken veel bezig geweest met het testen en verfijnen van mijn coaching spel.
Uit de tests bleek dat er best wel wat meer kaarten mogen zijn, zodat het resultaat betrouwbaarder wordt. Ik heb 21 toegevoegd en vanmorgen wederom getest met Astrid.

Inmiddels beginnen de kaartjes gemaakt van standaard printerpapier wat rommelig eruit te zien en werd het tijd om er een echt setje spelkaarten van te laten maken.
En jawel, zojuist de opdracht de deur uitgestuurd. Hoewel, de bestelling is volledig via internet verlopen en dan kom je geen deuren tegen :-)

Ik ben erg benieuwd naar het resultaat en zal dan verder gaan met testen, ook in de coachingsgesprekken die ik op de planning heb staan. Dus bloglezers, als je geïnteresseerd bent in wat jouw persoonlijke drijfveren zijn, of gewoon een fijn gesprek met mij wil hebben over het spel, stuur me een mailtje of bel.

Ik begrijp dat een aantal lezers inmiddels erg nieuwsgierig naar het spel is geworden, laat ik een klein tipje van de sluier oplichten.
De meeste coaching spellen werken met woorden en uitspraken, ik ben echter meer visueel ingesteld en ik merk in de tests dat meer mensen dat zijn en website designers zeggen altijd, één beeld zegt meer dan 100 woorden. Mijn spel bestaat dus volledig uit beelden en...................ssssssttt..............niet verder vertellen    ;-)




Geen opmerkingen: