woensdag 9 november 2016

De Zoektocht, dag 28

Jee, wat een drama was dat gisteren, mijn blog schrijven op mijn mobieltje, ik hoop dat mijn lezers er niet teveel last van gehad hebben. Van de niet werkende link en het ontbreken van een mooie plaatje.

Waarom doe je dat dan op je mobiel, hoor ik sommige zeggen.
Goede vraag, die snel te beantwoorden is.
Ik had gistermiddag weer een theedrinkafspraak en daar ik wat vroeg was, dacht ik wel even snel mijn blogje te schrijven. Tja, wat is ook alweer dat gezegde, haastige spoed.....

Maar gelukkig werd mijn humeur weer stukken beter van het gesprek met Martin. Ik ken Martin via een project en wij hadden elkaar meer dan zes jaar niet gezien. Het was alsof wij elkaar pas nog gezien hadden, zou het iets met golflengte te maken hebben?

Martin heeft mij zijn verhaal verteld hoe hij een aantal jaar geleden voor zichzelf is begonnen, wat hij heeft ervaren bij diverse opdrachtgevers en dat hij steeds meer van de functie projectmanager richting het coachen van mensen en teams gaat. Inspirerende verhalen waar ik weer extra energie uit heb kunnen putten om vooral verder te gaan op het pad wat ik nu volg. Martin bedankt!

Aan het einde van de dag ben ik naar een Meet-Up bij Noun geweest. Een productmanager van Marktplaats vertelde hoe zij het afgelopen jaar de organisatie gewijzigd hebben van intern- naar klantgericht en van functionele naar multidisciplinaire teams. Een gebeurtenis die ik zelf ook al wat keren heb mogen meemaken en begeleiden. Ik merkte dat ik regelmatig instemmend met mijn hoofd zat te knikken. Prima verhaal en een fantastische locatie.
En natuurlijk weer aan mijn netwerk gewerkt    ;-)

Hey, hoor ik daar Zaagmans? Oh nee, hij is al voorbij  :-)


Geen opmerkingen: