donderdag 10 november 2016

De Zoektocht, dag 29

Vandaag mijn coachingsspel voor de tweede keer getest.

Ik had een afspraak gemaakt met een collega, waarvan ik wist dat hij de Profile Dynamics drijfveren test heeft gedaan, zodat ik de uitkomst van mijn spel/test goed kon vergelijken.

Best wel gespannen liet ik hem de kaartjes selecteren.
En jawel, tot mijn blijdschap, de uitslag gaf dezelfde belangrijkste drijfveer.

Er zaten nog wel wat verschillen in de minder belangrijke drijfveren, dat heeft vooral te maken met de hoeveelheid kaarten die ik in het spel heb zitten, dus ga ik overwegen om het spel iets uit te breiden. Ik ben in ieder geval enthousiast over het resultaat en wat nog belangrijker is, ik merk dat het spel de speler uitdaagt om meer te vertellen over de kaarten die hij/zij geselecteerd heeft en dit levert goede gesprekken op en geeft meer inzicht in de persoon zijn drijfveren.

Ook heb ik nu de zogenaamde allergieën kunnen testen en dit gaf ook een goed resultaat, dus die test is ook geslaagd.

Verder kreeg ik ook nog wat tips met betrekking tot de voorstellingen op de kaartjes, John, hartelijk dank!

Op naar de volgende tests!


2 opmerkingen:

Herman Kraamwinkel zei

Hoi Koen, als je het goed vindt, wil ik ook wel als test piloot fungeren. Neem ik ter verificatie mijn Profile Dynamics mee. Groet, Herman Kraamwinkel

Koen zei

Hoi Herman,

Leuk dat je ook testpiloot wilt zijn.

Zullen wij bij zwitserleven in Amsteleen afspreken?

Groet, Koen