woensdag 12 oktober 2016

De Zoektocht, dag 10

Yeah! Ik ben in de twee cijfers aangeland met mijn blog aantallen.

Vandaag vooral met het maken van mijn cv bezig geweest. Met behulp van het afgelopen maandag geleerde, is het volgens mij een goede cv geworden, overzichtelijk, niet teveel lettertjes en een duidelijke beschrijving van Koen. Nieuwsgierig?
Je kunt hem op LinkedIn vinden bij de samenvatting, alle feedback is van harte welkom!

Uiteindelijk ben ik er zowat een halve dag mee bezig geweest en dat voor "slechts" twee A4-tjes.
Maar ik ben tevreden en aanstaande maandag gaan we hem in de training met elkaar bespreken en kan hij (of is het zij) alléén maar beter worden.

Vanmorgen ook nog tussendoor naar de fitness geweest, dat deed ik altijd op mijn thuiswerkdag en het lijkt mij goed om die aangeleerde ritmes aan te blijven houden. Ik merk dat ik nu meer aan de pc gekluisterd zit dan op mijn werk en dan is elke fysieke inspanning extra welkom.

Morgen weer een koffiegesprek en wat vacatures nabellen om duidelijk te krijgen wat nu precies gewenst is in de beschreven functies.

Genoeg te doen dus, op naar dag 11!


Geen opmerkingen: