donderdag 27 oktober 2016

De Zoektocht, dag 21

Mijn schriftje met notities over mijn zoektocht wordt voller en voller en langzaam maar zeker wordt het steeds lastiger om daar iets in terug te vinden. Belangrijke notities typ ik over in Word en plaats ik in mijn Onedrive cloud, waardoor ik die overal via mijn tablet of foon kan benaderen.
Echter, ook die map wordt al aardig vol met bestandjes en hoe weet ik nu straks waar ik wat kan vinden, wat is belangrijk en wat niet?

Ik schrijf dit op mijn desktop pc en als ik op de harde schijf van die computer kijk, word ik helemaal gek van de verschillende mapjes, zeker die met al mijn foto's en laten we het niet hebben over alle mappen die ik in Outlook heb. De oudste mail is van 20 juni 1999 (!)

Waarom staat dat nog op mijn computer?

Blijkbaar is dit zo'n belangrijke notitie en durf ik die niet te verwijderen, je zal zien dat je hem opeens nodig hebt als je hem net hebt verwijderd.

Heb ik nog schriftjes met notities uit 1999?

Ik geloof het niet. Laat ik toch maar alles overtypen en het schriftje over een paar maanden weggooien. Opgeruimd staat netjes!



Geen opmerkingen: