woensdag 19 oktober 2016

De Zoektocht, dag 15

Vandaag, zoals mijn scrumbord mij vertelde vanmorgen, gewerkt aan mijn cv, mijn vertrekverhaal en succesverhalen, zodat ik voorbereid een gesprek in kan gaan.
En.....afgerond, het bord helpt mij dus goed bij het niet afdwalen naar andere leuke klusjes.

Maar stiekem kwam er toch 1 tussendoor, onze huisbel vertoont sinds een tijdje kuren en gaat, vooral bij regen, uit zichzelf bellen. En dat is midden in de nacht toch echt geen prettige ervaring.
Dus het knopje gedemonteerd, schoongemaakt en vooral ook droog gemaakt.
Ik hoop dat hij het nu weer een tijdje gewoon doet.

Natuurlijk ook nog naar fitness geweest, zoals gebruikelijk op de woensdag.
En de middag vooral gebruikt om mij verder te orienteren naar met name welke branches mij het meest interessant overkomen. Astrid helpt ook regelmatig mee zoeken en zij attendeerde mij op een vacature bij de gemeente Amsterdam.
Gelijk even gebeld voor meer info, maar helaas was het afdelingshoofd niet bereikbaar. Morgen nogmaals proberen.

En nu voorbereiden voor het SP regio-overleg Utrecht van vanavond. Ik heb er zin in.


1 opmerking:

Jan-Willem Wind zei

Leuk blogKoen, heel herkenbaar allemaal.