donderdag 20 oktober 2016

De Zoektocht, dag 16

Vandaag was wat minder positief dan de afgelopen dagen, Outlook deed niet wat ik wilde en ik kreeg de contactpersonen waarmee ik wil spreken over de inhoud van een aantal vacatures maar niet aan de lijn.

Maar er zijn ook goede dingen gebeurd, ik heb me ingeschreven voor een opleiding Scrummaster voor business, een mooie aanvulling op wat ik al weet. Ik kijk ernaar uit.

En zo vliegt de week toch gewoon weer om, van verveling geen sprake en ik ben dagelijks bezig met mijn zoektocht.
Het volgende briefje op mijn scrumbord is "lijstje vragen ter voorbereiding koffiegesprekken".
Bij deze van de kolom "Doen" naar "Mee bezig" verschoven en zo heb ik toch stiekem weer een weekstart gehad op donderdag.

Ik merk, nu ik dit schrijf, dat ik dat moment in de week met mijn collega's nu wel een beetje mis.
Maar goed, binnenkort hoop ik dit weer samen met andere collega's te kunnen doen, kop op Koen. Tegen treurige collega's zeg ik altijd "geniet intens van een zonsopkomst" en je bent je al je zorgen weer even kwijt. Nu nog hopen op die zon morgenochtend  ;-)



1 opmerking:

Jan-Willem Wind zei

Volgende week is de herfstvakantie weer voorbij, dan krijg je vast meer gehoor bij het bellen koen.