donderdag 13 oktober 2016

De Zoektocht, dag 11

Vandaag vooral druk bezig met het bestuderen van vacatures. En dan met name naar de inhoud van de functie of daar dingen in staan die ik echt niet ambieer.


Ik kom inmiddels al bij een aardig lijstje en dat maakt het straks makkelijker om vooral op dergelijke zaken door te vragen, voordat ik werkelijk ga solliciteren.
Want je weet maar nooit, misschien is het gevraagde niet zo belangrijk en doen andere kwaliteiten er meer toe.


Een van die dingen is hoger management, dat is echt niet wat ik wil.
Ik krijg vooral energie van samen met mensen mooie dingen doen / maken, handen uit de mouwen, voeten in de klei, creatief bezig zijn, van elkaar leren, etc.


Om 14 uur heb ik een gesprek met een trainer/coach van ondernemingsraden, ik ben benieuwd welke kennis ik bij hem kan ophalen over dat vak en doelgroep. Morgen kunnen jullie daar meer over lezen.


Geen opmerkingen: