dinsdag 18 oktober 2016

De Zoektocht, dag 14

Ik werd vanmorgen wakker met maar één gedachte, "vandaag maak ik mijn eigen scrumbord".

Natuurlijk werd ik niet wakker met maar één gedachte, maar ik vond het wel een leuk begin voor deze blog.

Dus hup, aan de slag! En in mijn achterhoofd de gedachte dat ik afgelopen dagen heb gezegd en geschreven, dat ik er een filmpje van zou maken.

Wat heb ik nodig;

  • brown paper, oftewel een groot stuk vel papier
  • stiften
  • plakband
  • plakkende briefjes (ff geen reclame)
  • een plek om het geheel op te hangen
Is dat alles?

Yep, zo eenvoudig is het leven van een scrumbord-maker  ;-)

De spullen waren snel geregeld en toen de uitdaging om mijn camera zo neer te zetten dat deze een serie foto's kan maken van mijn bezigheden. Waar is het licht goed, waar is de achtergrond het beste, etc. Daar ik dit nog nooit eerder had gedaan, moest ik tot mijn spijt constateren dat ik in huis eigenlijk geen goede plek heb. Maar belofte is belofte en het filmpje is gereed, je kunt het hier bekijken.
En het uiteindelijk resultaat zie je op de foto.

Zo, dat was een leuke klus!


Geen opmerkingen: