dinsdag 11 oktober 2016

De Zoektocht, dag 9

Lief dagboek,
Dat heb ik nu altijd al eens willen schrijven :-)

Vandaag was het de eerste dag koffiedrinken op mijn planning.

Met twee mensen uit mijn LinkedIn netwerk gesproken over mijn zoektocht en hoe zij de wereld van coachen en trainen zien in verhouding tot mijn kennis en kunde.
Het eerste gesprek was ook delen van kennis en mijn coachingskwaliteiten inzetten, daar dit een gesprek was met een oud-collega, die inmiddels ook weer op zoek is naar een baan.

Weer heel wat puzzelstukjes ontvangen en ik vond het erg fijn dat de gesprekken zo open en vooral ook leuk waren en dat ik bevestiging kreeg dat coachen wel mijn ding is, dank Joost en Hielko!

Een van de puzzelstukjes is, dat ik niet perse op zoek ben naar 1 baan, maar dat twee dagen coachen en twee dagen trainen ook zo maar een mogelijkheid kan zijn. En zonder die gesprekken had ik dit stukje wellicht niet gevonden.

Op naar de volgende gesprekken, ik heb er zin in!


Geen opmerkingen: