dinsdag 4 oktober 2016

De Zoektocht, dag 4

Daar ik mijn blog meestal midden op de dag schrijf, hebben jullie mijn belevenissen van gistermiddag gemist. Bij deze;


De middag stond in het teken van het maken van een plan, met een doel wat op niet al te lange termijn haalbaar is.


Mijn doel: Ik weet waar er behoefte is aan welke soort coach / trainer.


Mijn plan:
  • Veel koffiedrinken met mensen uit mijn netwerk
  • Mijn blog vooral blijven bijhouden
  • Een enquĂȘte uitzetten in mijn netwerk, om te achterhalen in welke branche er behoefte is
  • Afspraken maken om "een dagje mee te lopen"
  • Onderzoek naar welke vacatures mij een glimlach op mijn gezicht toveren
  • Opschrijven wanneer ik bepaal (en hoe) ik moet stoppen met een zoektocht
Heel plat geslagen dus een soort marktverkenning.


Zoals jullie kunnen lezen, zal ik vooral jullie benaderen met aan aantal vragen en ik waardeer het nu al dat jullie de moeite nemen om dit te lezen, dus mijn dank zal helemaal groot zijn als jullie mijn vragen ook beantwoorden.  :-)


Feedback op mijn blog is natuurlijk ook van harte welkom!




1 opmerking:

Unknown zei

Hallo Koen, Via Hedzer Kooistra kwam ik bij jouw blog terecht. Prima blog. Voor wat betreft je LinkedIn profiel: dat kan scherper en dan zal je eerder gevonden worden. Kies 1 taal en houd je daar consequent aan. Kijk vooral ook eens bij de tips die LinkedIn expert Aaltje Vincent geeft.
Succes met de zoektocht. Vriendelijke groet, Ilonka Sinkeldam (Baandomein)