vrijdag 7 oktober 2016

De Zoektocht, dag 7

Even geen inspiratie?

Dag 7 van mijn blog en ik zit al 10 minuten naar het scherm te staren, wat zal ik nu eens schrijven.

Waarom ben ik deze blog ook alweer begonnen? Uhm........

Delen van mijn ervaringen in mijn zoektocht naar een nieuwe werkomgeving / baan?
Ja, dat was het  :-)

Heb ik vandaag dan niet gezocht?

Zeker wel, ik heb naar vacatures gezocht op de woorden "project", "team" en "scrum".

Scrum? Maar Koen doet toch niet aan rugby?

Scrum is een mooi modern woord voor een team dat intensief samenwerkt aan een of meer producten en meestal dagelijks bij elkaar de voortgang van het werk bespreekt. Dit wordt meestal staand gedaan (daar komt dus het woord scrum vandaan), bij een bord waarop briefjes met klussen hangen. Diegene die met een klus bezig is, vertelt hoe het daarmee gaat en als de klus is afgerond wordt het briefje verplaatst naar een kolom "gereed".
Dit is echt heel in het kort hoe het gaat, ik kan er uren over vertellen, maar daar is mijn blog niet voor.
Misschien dat onderstaand plaatje daarbij helpt.



Geen opmerkingen: