maandag 24 oktober 2016

De Zoektocht, dag 18

Vandaag stond weer helemaal in het teken van de training bij USG / Restart.

In de ochtend vooral gesproken over hoe afgelopen week ging, ik heb vooral de groep meegenomen in mijn belperikelen van vorige week en dan ook met name het succes, dat ik iemand aan de telefoon heb gesproken en daardoor zo enthousiast ben geworden dat ik ook een sollicitatie de deur heb uitgedaan.

Verder hebben wij weer wat extra bagage meegekregen richting het solliciteren, welke vragen kun je verwachten en hoe bereid je je daarop voor. Erg nuttige informatie en ik weet zeker dat ik daar straks dankbaar gebruik van zal maken in de gesprekken die gaan komen.

In de middag vooral naar LinkedIn gekeken en ik mocht mijn profiel als voorbeeld presenteren.
En zoals het altijd bij presentaties gaat, LinkedIn heeft in al zijn wijsheid besloten om de profielen maar weer eens zelf te updaten, op een manier die volgens hun het beste is en daardoor was de kop in mijn profiel weer helemaal terug bij af  :-(

Natuurlijk heb ik dat meteen weer gerepareerd, maar wees gewaarschuwd.

En nu is het tijd om boodschappen te gaan doen en te gaan koken, ff weer andere dingen aan mijn hoofd.


Geen opmerkingen: