woensdag 26 oktober 2016

De Zoektocht, dag 20

Ik zit nu al een kwartier naar een lege pagina van mijn blog te staren.
Waar zal ik vandaag eens over schrijven, iets over wat ik vandaag heb gevonden in mijn zoektocht of ben ik inmiddels misschien wel verdwaald?

Iets gevonden heb ik niet echt vandaag, maar verdwaald ben ik ook niet, ik ga nog steeds vooruit richting mijn doel, maar blijkbaar is het even niet zo duidelijk.

Je kunt het vergelijken met een leuke geocaching wandeling, je hebt net ontdekt dat je nog heel veel waypoints onderweg bent naar je doel en wat dat doel dan precies is en waar het zich bevindt is nog niet duidelijk.
De vergelijking is eigenlijk wel mooi, je hebt al veel aanknopingspunten (waypoints) gevonden, waarmee je de puzzel langzaam oplost en uiteindelijk ga je bij de schat (cache) aankomen.

Volgende week heb ik weer een aantal koffieafspraken, waypoints, die mij zeker gaan helpen en ga ik ook een afspraak maken om een keer mee te lopen met een coach/trainer van USG om te kijken of dat de omgeving is waar mijn toekomstige baan moet zoeken.